Διαβάζω ότι ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων κ. Σπίρτζης σε συνέντευξη του προανήγγειλε προγραμματική σύμβαση ΟΑΣΑ – Αστυνομίας για τη φύλαξη των σταθμών Μετρό /Ηλεκτρικού. Καταρχήν καλό ακούγεται (αν γίνει), αλλά υπάρχουν κάποια θέματα για τα οποία οφείλει να δώσει εξηγήσεις και περισσότερες λεπτομέρειες, όπως π.χ:

Σπύρος Βρεττός

Γιατί δεν προχώρησε το υπουργείο στην διαδικασία πρόσληψης των 50 ειδικών φρουρών για τον ΟΑΣΑ που είχαν αναγγελθεί το 2014 και ήταν στην ίδια λογική;

Ανάγκες φύλαξης έχουν και οι σταθμοί του Προαστιακού, ιδιαίτερα όσοι υποστηρίζουν μεγάλο μεταφορικό έργο (ΣΚΑ, Σταθμός Λαρίσης κ.α) , αυτοί θα μείνουν εκτός;

Η συνδρομή της αστυνομίας – ειδικών φρουρών δεν εξαντλείται στη φύλαξη υποδομών αλλά στη γενικότερη πρόληψη – καταστολή της εγκληματικότητας. Για τη φύλαξη υποδομών διατίθενται και οι εταιρίες security από τις οποίες όταν δεν κάνουν καλά τη δουλεία τους, ένα υπεύθυνο υπουργείο/οργανισμός ζητάει αποζημίωση ή/και τους παραπέμπει στη δικαιοσύνη. Θα γίνει κάτι τέτοιο, ή τα υπονοούμενα που αφήνει ο υπουργός είναι χωρίς αντίκρισμα;

Δεν είναι μόνο οι σταθμοί της ΣΤΑΣΥ, αλλά και τα δρομολόγια της ΟΣΥ (λεωφορεία) που υποφέρουν από την παραβατικότητα, αυτό το πρόβλημα πως θα αντιμετωπιστεί;

Τέλος, απαραίτητη προϋπόθεση για την προστασία των υποδομών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου είναι να τεθεί σε λειτουργία, σύμφωνα με τις συμβατικές προδιαγραφές του. Καθυστερήσεις και αστοχίες τελικά επιβαρύνουν τον επιβάτη και τον πολίτη.

 

Σχόλια Facebook

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here