Άνω Λιόσια: Ψεύδεται και συκοφαντεί η Διευθύντρια

0
558

Με την δέουσα προσοχή παρακολουθούμε τα όσα συμβαίνουν στο πολύπαθο 9ο Δημοτικό Σχολείο των Άνω Λιοσίων.

Δεν θα σταθώ, ιδιαίτερα, στην απόφαση κάποιων να επιλέξουν τα σχολεία ως πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης με την Διοίκηση του Δήμου και την Πρωτοβάθμια Σχολική Επιτροπή, αφού, άλλωστε, σε αυτό απάντησε με Δελτίο Τύπου ο καθ’ ύλην αρμόδιος, ο Πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, Γιάννης Κρεμύδας. (https://otyposnews.gr/archives/62795)

Του Φάνη Κυριόπουλου

Θα πω μόνο τούτο: Επειδή ο κόσμος βλέπει και αντιλαμβάνεται πλήρως τα πολιτικά δρώμενα, εν’ όψει, μάλιστα, των επερχόμενων Δημοτικών Εκλογών, θα πρότεινα σε όλες τις πολιτικές δυνάμεις του τόπου να μην επιλέξουν τον χώρο της παιδείας για πολιτική αντιπαράθεση.

Είναι λάθος να καθιστούμε ομήρους τα παιδιά μας, αφού ούτως ή άλλως, υπάρχουν πάμπολλα πεδία, πολιτικά και ιδεολογικά, όπου θα μπορεί να γίνει πολιτική αντιπαράθεση… Και αυτό, απλά διότι το σχολείο είναι ένας χώρος όπου, πέρα από την μόρφωση, διαμορφώνεται η προσωπικότητα και η συνείδηση των παιδιών και τίποτα παραπάνω…

Θα σταθώ, όμως, στις ενέργειες της Διευθύντριας θυμίζοντάς της πως ο ευαίσθητος αυτός χώρος της εκπαίδευσης δεν χωρά αντιμαχίες, συγκρούσεις και εγωισμούς και κυρίως πολιτική εκτός εισαγωγικών…

Διαβάζω, λοιπόν, σε παραταξιακό μέσο ενημέρωσης, όπου μεταξύ άλλων αναφέρεται:

«Η διευθύντρια του 9ου Δημοτικού Άνω Λιοσίων, κα. Αφροδίτη Κοσμά, μαζί με τους δυο υποδιευθυντές ενημέρωσαν τον κ. Κουλοχέρη και τον κ. Δρόλια ότι έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με τεράστια λειτουργικά προβλήματα που δυσχεραίνουν το εκπαιδευτικό τους έργο»…

«Συγκεκριμένα, σε ένα σχολείο με 370 μαθητές εκ των οποίων το 60% είναι Ρομά – με ό,τι αυτό συνεπάγεται – υπάρχει μόνο ένα φωτοτυπικό μηχάνημα 20ετίας, ελλιπές φαρμακευτικό υλικό και σχολική ύλη, καθώς η επιχορήγηση που δόθηκε με μεγάλη καθυστέρηση στη διευθύντρια δεν επαρκεί ούτε για τις βασικές ανάγκες»…

«Τέλος, από τον διάλογο με την διευθύντρια προέκυψε ότι υπάρχει προβληματική επικοινωνία με τη σχολική επιτροπή, ενώ τα παράπονα και οι ενοχλήσεις της παραπέμπονται στις…‘‘ ελληνικές καλένδες”».

Εμείς, πριν τον «καταδικάσουμε», χωρίς… «δίκη», θέσαμε τα ερωτήματα στον κ. Κρεμύδα, ο οποίος ανέφερε:

Σε ότι αφορά την επιχορήγηση, η Δημοτική Επιτροπή Παιδεία (ΔΕΠ), συνεδρίασε και έλαβε απόφαση για την κατανομή στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση του ποσού που όρισε το Υπουργείο Παιδείας, στις 26 Σεπτεμβρίου, 2018. Το ένταλμα καταβολής χρημάτων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με τον νόμο, στάλθηκε για έγκριση στον Επίτροπο και μας επεστράφη στις 16 Οκτωβρίου, 2018, για να γίνει και η κατανομή στους Διευθυντές των Σχολείων.
Εμείς, κάναμε κι’ ένα βήμα παραπάνω, για να διευκολύνουμε τα σχολεία, έστω και για λίγες μέρες, και με χρήματα του Δήμου πραγματοποιήσαμε την καταβολή στις 9 Σεπτεμβρίου, 2018, δηλαδή μια εβδομάδα νωρίτερα, απ’ ότι προβλεπόταν από την προκαθορισμένη ημερομηνία… Εσείς, τι καταλαβαίνετε;…
«Όσο για το Φωτοτυπικό μηχάνημα, η κα. Κοσμά γνωρίζει ότι το έχουμε παραγγείλλει…», συμπλήρωσε

Σχετικά με το φαρμακευτικό υλικό, ο Πρόεδρος, είπε:

Στο Διοικητικό Συμβούλιο της Επιτροπής, λάβαμε απόφαση και πραγματοποιήσαμε τεράστια προμήθεια φαρμάκων, όπως γίνεται κάθε χρόνο, για όλα τα σχολεία, σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε σχολείου, όπως τις κατέγραψαν οι ίδιοι οι Διευθυντές.
Η κα. Κοσμά προέβη σε αυθαίρετη αγορά φαρμάκων, ξοδεύοντας χρήματα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για πραγματικές ανάγκες του σχολείου, αφού τα φάρμακα τα παρέχουμε εμείς… Δηλαδή, η συγκεκριμένη Διευθύντρια, θα αποτελεί την εξαίρεση μεταξύ όλων των υπολοίπων Διευθυντών;

Για την επάρκεια χρημάτων, ο Γιάννης Κρεμύδας, τόνισε:

Από την πρώτη ημέρα που ανέλαβα την Πρωτοβάθμια Επιτροπή, η επιχορήγηση στα δημοτικά σχολεία διπλασιάστηκε και τριπλασιάστηκε στα νηπιαγωγεία. Είναι τυχαίο που όλα τα σχολεία διαθέτουν ένα σημαντικό απόθεμα ταμείου και μόνο η κα. Κοσμά αντιμετωπίζει λειτουργικά προβλήματα;
Γιατί, λοιπόν, να θέλει να μας εκθέσει και παράλληλα να προσβάλλει και να αμαυρώνει τις τεράστιες προσπάθειες που καταβάλλονται από τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων;
Πως γίνεται και με όλους τους Διευθυντές, τους εκπαιδευτικούς και τους Συλλόγους Γονέων, να συμπορευόμαστε σε πλήρη αρμονία και να μην έχουμε επικοινωνία, με την κα. Κοσμά, λίγο πριν τις Δημοτικές Εκλογές;
Άρα, όπως καταλαβαίνετε, αλλού είναι το πρόβλημα.
Και κάτι άλλο: Είναι απαράδεκτο να εφαρμόζει τον νόμο περί εισόδου τρίτων στο σχολείο, στα μέλη του Συλλόγου Γονέων και να επιτρέπει σε «εξοσχολικούς» την είσοδο και την φωτογράφιση του χώρου. Με άλλα λόγια, με ανάλογο πρόσχημα, μπορεί όποιος θέλει να μπαινοβγαίνει στα σχολεία μας…
Η εν λόγω Διευθύντρια μας έχει εκπλήξει όλους αρνητικά καθώς ψεύδεται ασύστολα και συκοφαντεί. Και όλα αυτά στον βωμό της πολιτικής και σας το αναφέρω αυτό, μετά λόγου γνώσης», καταλήγει ο Γιάννης Κρεμύδας.

Τα συμπεράσματα δικά σας…

Σημείωση στήλης:

Σε ότι αφορά την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας (Γ2/49181/18-05-2005 ΥΠ.Ε.Π.Θ.) για «την είσοδο τρίτων στα σχολεία», αναφέρεται:

Άδεια εισόδου σε Σχολεία

«Με αφορμή ερωτήματα που ετέθησαν στις υπηρεσίες μας αναφορικά με την πραγματοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, εκδηλώσεων, δραστηριοτήτων, διεξαγωγή ερευνών στα σχολεία καθώς και τη διανομή εκπαιδευτικού ή άλλου εντύπου και ηλεκτρονικού υλικού ,σας γνωρίζουμε τα εξής:
Δεν επιτρέπεται η ικανοποίηση τέτοιων αιτημάτων χωρίς την έγκριση των αρμοδίων Δ/νσεων του ΥΠΕΠΘ που έχουν, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, τη σχετική αρμοδιότητα.
Παρακαλούνται οι Διευθυντές των Διευθύνσεων και οι Προϊστάμενοι των Γραφείων Π/θμιας Εκπ/σης και Δ/θμιας Εκπ/σης να φροντίσουν για την εφαρμογή της εγκυκλίου αυτής».

Τα ερωτήματα που αυτομάτως δημιουργούνται χρίζουν απάντησης από την ίδια την διευθύντρια: Εφάρμοσε τον νόμο στην συγκεκριμένη περίπτωση; Είχαν άδεια εισόδου στο σχολείο οι «φιλοξενούμενοί της; Ή ο νόμος ισχύει για όλους τους άλλους; Αναμένουμε την απάντηση και αν όντως εφάρμοσε το «γράμμα» του νόμου…

Κλείνοντας να υπογραμμίσω ότι:

Για όλα τα παραπάνω και επειδή ο ευαίσθητος χώρος της παιδείας, είναι το τελευταίο μέρος για δημιουργία εντυπώσεων και «συντεχνιακά» παιχνίδια, να συμφωνήσουμε όλοι πως:

Έργο του δημοτικού σχολείου, του θεσμού της εκπαίδευσης, είναι να μεταλαμπαδεύει την παιδεία στους μικρούς μαθητές.

Τα παιδιά χρειάζονται περισσότερα πρότυπα παρά κριτικές.

Το παράδειγμα που πρέπει να δίνουμε είναι πάντα πιο αποτελεσματικό από το «δίδαγμα» και όπως λέει ο Ιρλανδός Συγγραφέας C.S. Lewis, «Η αποστολή του σύγχρονου εκπαιδευτικού δεν είναι να εκχερσώνει ζούγκλες, αλλά να αρδεύει ερήμους».

Σχόλια Facebook

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.