Ίδια προϊόντα, ίδια σουπερμάρκετ, περισσότερα χρήματα από ταμείο σε ταμείο

0
16

SUPERMARKET-ANATIMHSEIS

«Ίδια προϊόντα, στις ίδιες συσκευασίες, την ίδια ημερομηνία, οι καταναλωτές πληρώνουν περισσότερα στο ταμείο σε διαφορετικά -ανά την Ελλάδα- καταστήματα των ίδιων αλυσίδων».

Στέλιος Μπαμιατζής

Αυτό είναι το συμπέρασμα τιμοληψίας, που πραγματοποίησε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, στις 29 Νοεμβρίου 2012, η οποία αφορούσε ένα τυπικό καλάθι 14 βασικών ειδών, ίδιων συσκευασιών και ίδιων ετικετών, τα οποία προμηθεύονται οι καταναλωτές από 4 γνωστές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, οι οποίες διατηρούν καταστήματα σε όλες σχεδόν τις μεγάλες πόλεις της  χώρας μας.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της τιμοληψίας, η διαφορά αξίας του ακριβότερου καλαθιού ως προς το φθηνότερο της ίδιας πάντα αλυσίδας είναι από 0,52% μέχρι 6,33%.

Η οργάνωση, σε σχετική ανακοίνωσή της, με την οποία δημοσιοποιεί τα αποτελέσματα της τιμοληψίας, διατυπώνει σειρά ερωτημάτων όπως, γιατί οι καταναλωτές που εμπιστεύονται μια συγκεκριμένη αλυσίδα για την προμήθεια βασικών αγαθών πληρώνουν διαφορετικές τιμές για τα ίδια προϊόντα, αναλόγως της πόλης που ζουν και ποιο είναι το στοιχείο εκείνο που επιβάλλει στις αλυσίδες να καθορίζουν διαφορετικές τιμές.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Σχόλια Facebook

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.