ΚΤΕΟ μαϊμού & Σχολικά σακαράκες!

0
35

Κανένα μνημόνιο και καμιά τρόικα δεν επέβαλε αυτά τα μέτρα που έσπευσαν συντεταγμένα να ψηφίσουν οι άνθρωποι που σε λίγες μέρες θα μας ζητήσουν την ψήφο μας. Απλά μέχρι και την τελευταία στιγμή ήθελαν να μας θυμίζουν πως τοποθετούν το αυτοκίνητο και το εμπόρευμα πάνω από τον άνθρωπο και τις ανάγκες του…

Λίγες μόνο μέρες πριν από την διάλυση της βουλής, στις 6 Απριλίου 2012, με μια τροπολογία που κατέθεσε ο υπουργός Μεταφορών στο νομοσχέδιο για την «απελευθέρωση» των ταξί και που υπερψηφίστηκε από 192 βουλευτές, νέα μέτρα ενάντια στην οδική ασφάλεια έγιναν άρθρα νόμου! (Νόμος 4070/2012, Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημόσιων Έργων και άλλες διατάξεις ΦΕΚ: 82 Α’/10.04.2012). Φυσικά το πέρασμα στην προεκλογική περίοδο σήμαινε ότι δεν θα υπήρχε καμιά δημοσιότητα για το θέμα και έτσι ο κ. Βορίδης πανάξιος συνεχιστής της προσπάθειας του κου Ραγκούση για την διάλυση κάθε στοιχείου πολιτικής για την οδική ασφάλεια (αναλυτικά: ΕΔΩ) είχε την συμπαράσταση των 2/3 των βουλευτών για να πετύχει την:

– κατάργηση της διαπίστευσης των ιδιωτικών ΚΤΕΟ σύμφωνα με το ISO 17020 η οποία γίνεται (γίνονταν) από Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης -για κάθε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης υπάρχει ένας μόνο φορέας γι αυτό – και την αντικατάσταση της από πιστοποίηση κατά ISO 9001- που παρέχεται από πλήθος ιδιωτικών φορέων. Μικρή «λεπτομέρεια»: το ISO 17020 αφορούσε την ποιότητα των ίδιων των ελέγχων δηλαδή των παρεχόμενων από τα ΚΤΕΟ υπηρεσιών, ενώ το ISO 9001 ελέγχει απλώς το σύστημα διαχείρισης και όχι τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

-αύξηση του χρόνου κυκλοφορίας των ιδιωτικών σχολικών λεωφορείων από τα 23 έτη που ίσχυε μέχρι σήμερα (Άρθρο 17 Νόμος 3534/2007) στα 27 έτη! Με την επίκληση του απίστευτου σκεπτικού πως: «Η μη εξομοίωση των ετών κυκλοφορίας με τα άλλα είδη των λεωφορείων θα ήταν άδικη αν υπολογιστεί ότι ένας πολύ μεγάλος αριθμός ιδιωτικών σχολείων χρησιμοποιεί τουριστικά λεωφορεία για την μεταφορά των μαθητών τους αλλά και στην επαρχία μεγάλος αριθμός μαθητών μεταφέρεται με αστικά ή υπεραστικά λεωφορεία». (αιτιολογική έκθεση).

Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε απλά με πρακτόρευση συμφερόντων αλλά με εγκληματίες του κοινωνικού πολέμου που πραγματοποιείται στην άσφαλτο. Αντί να επιβάλουν τον μικρότερο χρόνο κυκλοφορίας για κάθε είδους μέσο κυκλοφορίας που μεταφέρει παιδιά για λόγους «δικαιοσύνης» επέβαλαν το μεγαλύτερο! Αυξάνουν φυσικά έτσι την πιθανότητα τροχαίων συμβάντων στα οποία αν ο μη γένοιτο υπάρξουν θα παριστάνουν τους τεθλιμμένους συγγενείς.

Κανένα μνημόνιο και καμιά τρόικα δεν επέβαλε αυτά τα μέτρα που έσπευσαν συντεταγμένα να ψηφίσουν οι άνθρωποι που σε λίγες μέρες θα μας ζητήσουν την ψήφο μας.

Απλά μέχρι και την τελευταία στιγμή ήθελαν να μας θυμίζουν πως τοποθετούν το αυτοκίνητο και το εμπόρευμα πάνω από τον άνθρωπο και τις ανάγκες του.

Αμέσως μόλις συγκροτηθεί η νέα Βουλή ελπίζουμε να μπορέσουμε να ακυρώσουμε αυτή την εγκληματική τροπολογία.

Ολόκληρη η τροπολογία: ΕΔΩ

 

Σχόλια Facebook

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.