Προστασία από τα αεροπορικά ραντίσματα

0
87

Δεν ξέρω αν ισχύει η περίφημη θεωρία συνωμοσία για τα chemtrails ή τις λευκές γραμμές που βγάζουν τα αεροπλάνα, αλλά αυτό που είναι σίγουρο, ακόμα και αν δεν πρόκειται για συνωμοσία αλλά απλά για διαμόρφωση των καιρικών συνθηκών σε συγκεκριμένες περιοχές (υπάρχουν site που διαφημίζουν τέτοιες υπηρεσίες: Έλεγχος καιρού μέσω ψεκασμών: Προσιτός και σε ιδιώτες), δεν είναι απόλυτα αθώες οι ουσίες που χρησιμοποιούν.

Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα και η “αθώα” δημιουργία νεφών άρα και βροχής με ψεκασμό του ουρανού χρειάζεται κάποια χημικά και όλα αυτά έχουν κάποια ποσότητα βαρέων μετάλλων.

Τα αποτελέσματα της έκθεσης σε αυτά τα υλικά είναι συνήθως πτώση του ανοσοποιητικού συστήματος, κατά συνέπεια κόπωση και υπνηλία, μειωμένη διάθεση για εργασία και άλλα όχι τόσο καλά αποτελέσματα. Έχει παρατηρηθεί ότι μετά από έντονους ψεκασμούς εμφανίζονται εύκολα αδιαθεσίες.

Δεν θέλω να βγάλω συμπεράσματα αν και κατά πόσον αυτά γίνονται επίτηδες, με προθέσεις πέρα από τη διαμόρφωση του καιρού, αυτό που με ενδιαφέρει σε αυτό το άρθρο είναι η προστασία από τις παρενέργειες.

Πρακτικά μέτρα για την προστασία λοιπόν μπορεί να είναι:

  1. Αερίζετε το σπίτι σας όταν ο ουρανός είναι καθαρός και αποφεύγετε να το ανοίγετε όταν έχει ουρές αεροπλάνων και τεχνητά σύννεφα.
  2. Χρησιμοποιείτε φίλτρο νερού, έτσι κι αλλιώς αφού η ποιότητα του νερού μας δεν είναι καλή.
  3. Μην κυκλοφορείτε στο σπίτι με τα παπούτσια που κυκλοφορείτε έξω απ’ αυτό, διότι όλα αυτά τα χημικά καταλήγουν στο έδαφος.
  4. Χρησιμοποιήστε αιθέρια έλαια για την βελτίωση και απολύμανση του αέρα του σπιτιού. Τσαγιόδεντρο και λεβάντα είναι απολυμαντικά (διότι μαζί με τα χημικά εμφανίζονται και τα μικρόβια), μερικές σταγόνες σε ένα βαμβάκι μέσα στο δωμάτιο που θέλετε να καθαρίσετε ή σε σπρέι αν τα διαλύσετε σε καθαρό οινόπνευμα. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις χρησιμοποιήστε και αιθέριο έλαιο μέντας αλλά προσοχή όταν υπάρχουν μικρά παιδιά. Η μέντα έχει την τάση να τα υπερδιεγείρει και αυτό μπορεί να αποδειχτεί επικίνδυνο.

Αν έχετε ήδη τα συμπτώματα της κόπωσης και της αδυναμίας αυτά που μπορείτε να κάνετε είναι:

  1. Προσπαθήστε να κρατήσετε υγιή το συκώτι και τα νεφρά σας, αποφεύγοντας τις καταχρήσεις, αυτά τα δύο όργανα είναι σημαντικά για καθαρισμό και αποβολή άχρηστων ή επικίνδυνων ουσιών.
    Ενισχύστε τα κυτταρικά τοιχώματα με τα απαραίτητα λιπαρά οξέα, βιταμίνη C, βιοφλαβονοειδή και βιταμίνη Ε. Τα κυτταρικά τοιχώματα αποτελούν την πρώτη γραμμή άμυνας ενάντια στις περιβαλλοντικές χημικές ουσίες και μέταλλα. Μην παίρνετε όμως αυτές τις ουσίες από παρασκευάσματα, προτιμάτε τροφές που τα περιέχουν, έτσι είναι πιο εύκολα αποδεκτά από τον οργανισμό.
    Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα με μερικές απλές μεθόδους,
  2. έκθεση στον ήλιο, όταν αυτός είναι ασφαλής και ο ουρανός δεν περιέχει επικίνδυνα σύννεφα.
  3. Ύπνος, ακόμα και παραπάνω από το κανονικό, άλλωστε η υπνηλία που αισθανόμαστε είναι η αντίδραση του οργανισμού μας για να ενισχύσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα.
  4. βρείτε τους τρόπους να αποφύγετε το άγχος και το στρες, διότι αυτά μειώνουν την αμυντική ικανότητα του οργανισμού. Αποφύγετε τις ειδήσεις, έτσι κι αλλιώς δεν λένε την αλήθεια και είναι επικίνδυνες για την υγεία.
  5. Προσοχή στη διατροφή, είναι το κυριότερο όπλο κατά της μόλυνσης από βαρέα μέταλλα και μικρόβια,
    1. Βιταμίνη C και ότι την περιέχει διότι αποθηκεύει και αποβάλλει τα βαρέα μέταλλα, καθώς αυξάνει τα επίπεδα γλουταθειόνης στο ήπαρ.
    2. Μήλα, σκόρδα, κρεμμύδια, κόλιανδρο καθώς και φύκια από περιοχές που δεν είναι μολυσμένες φυσικά.
    3. Το μεγαλύτερο όπλο είναι Made in Japan. Όταν έριξαν τις ατομικές βόμβες στη Χιροσίμα και στο Ναγκασάκι, όσοι κατανάλωναν miso, μια παραδοσιακή Ιαπωνική τροφή, είχαν τα λιγότερα προβλήματα, διότι αυτή η μορφή ζυμωμένης σόγιας βοηθάει στην αποβολή των βαρέων μετάλλων.
      Ανάλογα την εποχή, miso κριθαριού ή ρυζιού (για πιο ζεστό καιρό) ή απλά σόγιας (hatcho miso για τον χειμώνα), κατά προτίμηση με βιολογικά συστατικά για να αποφύγετε γενετικά μεταλλαγμένη σόγια.
      Συνταγή απλής σούπας λαχανικών με miso:
      Σοτάρετε σε λάδι, σουσαμέλαιο για πιο ανατολίτικη γεύση και άρωμα, τα λαχανικά που σοτάρονται, όπως κρεμμύδι, σκόρδο ή πράσο, και μετά αφού ρίξετε ζεστό νερό βάζετε τα υπόλοιπα λαχανικά. Ότι σας περισσεύει πραγματικά, όλα τα λαχανικά είναι καλά.
      Όταν η σούπα είναι έτοιμη παίρνετε ένα φλιτζάνι από τον καυτό ζωμό και διαλύετε πολύ καλά σε αυτό μία κουταλιά του γλυκού miso ανά πιάτο σούπας που θα βγάλετε. Αποφύγετε το αλάτι στη σούπα, το Miso είναι αρκετά αλμυρό.
      Για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, αλλά και καλύτερη γεύση, προετοιμάστε ένα φύλλο φύκια wakame, το οποίο μουσκεύετε για 10 λεπτά, το κόβετε σε μικρά κομμάτια και το βάζετε στη σούπα από την αρχή του βρασμού.
  6. Βεβαιωθείτε ότι πηγαίνετε συχνά στην τουαλέτα ώστε να αποβάλλετε συχνά ότι τοξικό συσσωρεύεται.
  7. Αν τα προβλήματα μονιμοποιούνται επισκεφτείτε γιατρό, κάντε εξετάσεις και ζητείστε θεραπεία αποβολής βαρέων μετάλλων.

Η καλύτερη άμυνα είναι αυτή που οργανώνουμε μόνοι μας, διότι υπάρχουν εμπορικά και άλλα συμφέροντα στη χρήση όλων αυτών των ουσιών και κανείς δεν ενδιαφέρεται αν η δημόσια υγεία κινδυνεύει.

Έλεγχος καιρού μέσω ψεκασμών: Προσιτός και σε ιδιώτες

Μας «βομβαρδίζουν» με χημικές ουσίες!

Τι στο καλό ψεκάζουν;

Πηγή

Σχόλια Facebook

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.