Τα λερωμένα τ’ άπλυτα του… Ευάγγελου Βενιζέλου

0
17

BENIZELOS EVAGELOS -

Δεν δίνουν λύση στο πρόβλημα της  ΕΡΤ για να πάρουν τα λεφτά από την κάλυψη της προεδρίας , φίλοι κολλητοί του κόμματος που κυβερνά με το 4% .

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ προκαλεί ξανά με συμφωνίες κάτω από το τραπέζι. Ετοιμάζεται να εγκληματήσει εις βάρος της ΕΡΤ για να πάρουν τα… φράγκα από την προεδρία  οι δικοί του. Έτσι φωτίζεται το μυστήριο γιατί αφήνουν άλυτο το πρόβλημα της ΕΡΤ!

GIAXNAKH MARIAΤης Μαρίας Γιαχνάκη

Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Την πρώτη μέρα του Γενάρη πρέπει η δημόσια τηλεόραση να αρχίσει την παρουσίαση των εργασιών της προεδρίας και  να την  καλύπτει  για ένα 6μηνο ,όπως πρέπει από την στιγμή που την προεδρεία έχει η χώρα μας. Μιλάμε για εκατομμύρια …

Όμως όπως όλοι γνωρίζουμε το θέμα της ΕΡΤ παραμένει άλυτο και το πτώμα της βρωμάει κάθε μέρα και πιο πολύ.

Κανενός από την κυβέρνηση δεν ίδρωσε φαίνεται το αυτί για να αποφασίσει επιτέλους τι θα γίνει με την δημόσια τηλεόραση και αυτό ήταν ύποπτο από την αρχή.

Λίγες μέρες πριν μάλιστα, μέσα σε δηλώσεις για διάφορα θέματα ακούσαμε και τον κύριο Καψή που έχει πάρει το κάρο της ΕΡΤ στην πλάτη του – απορώ που το πάει – να λέει απροκάλυπτα ότι δεν είναι υποχρεωτικό η Δημόσια τηλεόραση να προβάλει τις εργασίες για την προεδρεία.

Άρχισε να μυρίζει πιο πολύ το πτώμα…

Η κωλυσιεργία για το θέμα της ΕΡΤ πάντως που είναι καθαρά θέμα ΠΑΣΟΚ- διότι στην μοιρασιά με την υπόλοιπη κυβέρνηση, το ΠΑΣΟΚ  «την φροντίζει»- αναγκάζει τους κυβερνώντες να βρουν  λύση για την κάλυψη της προεδρίας.

Πηγές μέσα από το Μαξίμου  λοιπόν λένε ξεκάθαρα στο «briefingnews.gr» : Ο Βαγγέλης θα δώσει την προεδρία στο action 24 το κανάλι του φίλου του, Διονύση Παναγιωτάκη με τον οποίο τον συνδέει δυνατή φιλία , πολλές συνεργασίες και σκανδαλάκια του παρελθόντος.

Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ και η παρέα του ΒΡΗΚΑΝ ΣΤΕΓΗ

Το Action 24 , ένα κανάλι μικρής εμβέλειας , χαμηλής θεαματικότητας αλλά που είναι μέσα στο digea ,απόκτησε πλέον πολιτικό χρώμα λόγω του ιδιοκτήτη του, Διονύση Παναγιωτάκη.

O εξ απορρήτων του προέδρου του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελου Βενιζέλου έλυσε το πρόβλημα πολλών συντακτών που μετά την συρρίκνωση του ΠΑΣΟΚ, δεν υπήρχαν πουθενά τα κείμενά τους και αν υπήρχαν ήταν μόνο σε λίγες γραμμές.

Ο σταθμός Action24 είναι το παλιό Magic TV του επιχειρηματία Σωκράτη Κόκκαλη, το οποίο πούλησε στον καταζητούμενο Πέτρο Κυριακίδη στο οποίο μάλιστα είχε μετοχές και ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης.

Με το Action 24 ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ αποκτά ένα φιλικό κανάλι, βολεύοντας ταυτόχρονα τους δικούς του ανθρώπους.  Έτσι ο Παναγιωτάκης ο σύζυγος της πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ Ελένης Κούρκουλα και φίλος του Βαγγέλη αποκτά νέα πνοή και διεκδικεί από την πίτα των εσόδων που θα έπρεπε να πάρει η ΕΡΤ αν δεν την είχαν διαλύσει.

Το αμαρτωλό παρελθόν της σχέσης Βενιζέλου – Παναγιωτάκη

Πρόσφατα είχαν αποκαλυφθεί  δύο  συμβάσεις ύψους 1,2 εκατομμυρίου ευρώ των εταιριών του κ. Παναγιωτάκη με τον ΟΠΑΠ, οι οποίες αφορούσαν τη μετάδοση δευτεροκλασάτων ποδοσφαιρικών πρωταθλημάτων. Την αποκάλυψη είχε κάνει το περιοδικό HODOC. Οι συγκεκριμένες αποφάσεις  μάλιστα είχαν ληφθεί , λίγες ημέρες πριν ο κ. Βενιζέλος εγκαταλείψει το υπουργείο Οικονομικών για να αναλάβει την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ.

Στις αρχές Φεβρουαρίου του 2012 υπογράφηκε μεταξύ του ΟΠΑΠ και της BEL SOL ΑΕ, συμφερόντων Παναγιωτάκη, σύμβαση για την απόκτηση των αποκλειστικών τηλεοπτικών δικαιωμάτων μετάδοσης ή αναμετάδοσης των αγώνων της αγωνιστικής περιόδου 2011-2014 ξένων πρωταθλημάτων και κυπέλλων.

Αυτή η σύμβαση στοίχισε στον ΟΠΑΠ 700.000 ευρώ, μολονότι τα προσφερόμενα πρωταθλήματα, και κύπελλα, δεν ήταν αυτά που θα καθήλωναν το φίλαθλο κοινό.

Τώρα πως  η BEL SOL μετατράπηκε από μια μικρή ξενοδοχειακή επιχείρηση σε εταιρία παραγωγής μόλις ένα μήνα πριν κλείσει το χρυσό συμβόλαιο  με τον ΟΠΑΠ; Αυτό παραμένει αναπάντητο.

Η δεύτερη σύμβαση, ύψους 500.000 ευρώ, αφορούσε την εταιρία PLD PLUS ΑΕ, επίσης συμφερόντων Παναγιωτάκη  με τον ΟΠΑΠ. Η πρώτη αναλάμβανε να προβάλλει τον τότε κρατικό Οργανισμό μέσα από τα δελτία ειδήσεων του ACTION24, με προωθητικά τρέιλερ και διαμέσου στοιχηματικής εκπομπής.

Το ερώτημα παραμένει αναπάντητο: ποιός ήταν ο λόγος που ώθησε τον ΟΠΑΠ να δαπανήσει μισό εκατομμύριο ευρώ για να διαφημιστεί σε ένα κανάλι με πολύ μικρή τηλεθέαση, εντός των ορίων του νομού Αττικής; Ο κ. Παναγιωτάκης, μάλιστα, αναμενόταν να εισπράξει προκαταβολικώς το 30% του συνόλου των χρημάτων που ορίζουν οι δύο συμβάσεις.

Ο σταθμός, όπως έγραψε και η εφημερίδα Αυγή, ανήκει κατά 85% στη Rea Scenery LTD, συμφερόντων του Διονύση Παναγιωτάκη, και κατά 15% στον Πέτρο Κυριακίδη. Ο Παναγιωτάκης, μετέτρεψε τελικά το αθλητικό κανάλι σε ενημερωτικό, χάρη και στις μεταγραφές πολλών γνωστών δημοσιογραφικών ονομάτων του κεντροαριστερού χώρου.

Και ανήθικο δεν είναι  το ότι οι συνάδελφοι βρήκαν τηλεοπτική στέγη, διότι όπως όλοι θα έπρεπε και αυτοί να εργαστούν αλλά το ότι τα χρήματα που θα πάρει το Αction 24 για την προεδρία και τα λεφτά που πήρε από τον ΟΠΑΠ  είναι χρήματα που δικαιωματικά δεν του ανήκουν και προήλθαν από σκοτεινές συμφωνίες και παράνομες ενέργειες .

Διότι το να κλείνεις έτσι την δημόσια τηλεόραση και να αφήνεις να γκρεμίζεται ένα κανάλι που πλήρωνε μέχρι χθες ο Ελληνικός λαός  μοιάζει σαν το έγκλημα με τα ασφαλιστικά ταμεία, που μάζευαν μάζευαν τα λεφτά του κόσμου και ένα ωραίο πρωί εξαφανίστηκαν και τα λεφτά και τα ασφαλιστικά ταμεία.

Θα ευχόμουν οι δημοσιογραφικές μας πληροφορίες να μην επαληθευθούν και να αλλάξει γνώμη το κυβερνητικό σχήμα η μάλλον ο κύριος Βενιζέλος για το σχέδιο αυτό που δεν έχει καμία ηθική και νομιμότητα.

Σχόλια Facebook

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.